Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

woensdag 22 december 2010

in de ban van de ........

Annemieke is helemaal in de ban van de sneeuwpoppen....
Ik heb er weer twee gebreid en één gehaakt... in verschillende kleurtjes, staat gezellig, ze zijn voor de heb en de geef.....
Met kleindochter Sophie, die bij oma logeert, heb ik ook echte sneeuwpoppen gemaakt....die staan ook zo parmantig in de tuin....
Verder geniet ik heerlijk van de vakantie en alles op zijn gemakje....
De was en de strijk zijn gedaan, ook de boodschappen.....
Nu nog een grote kersttaart bakken......
De sneeuw dwarrelt hier weer gestaag naar beneden, het is en blijft HARTJE winter......


7 opmerkingen:

DEKAKADO zei

Het is dit jaar goed winter tot nu toe.
Ik vind het wel wat hebben.
Het hoort er bij.
En verhoogt de sfeer.
Mooi die sneeuwpoppen.
En die taart zal ook wel lukken.
Geniet lekker en fijne dagen gewenst.
Liefs, Marleen.

GRANNY'S HOUSE zei

Gezellig al die sneeuwpopjes en ik vind de gehaakte net zo leuk als de echte.

Groetjes
Ines

Johanna zei

Geweldig al die sneeuwpopjes. Ben benieuwd wat voor taart het gaat worden. t'Is je wel toevertrouwd.

Miriam zei

Wat een leuke sneeuwpoppen!!! Zoonlief staat hier te kijken, te wijzen en te roepen: echt leuk.

Morgen krijgen we de taart wel te zien hè?!

Groetjes
Miriam

Unknown zei

Mooi hoor die sneeuwpopjes,
Vind het ook erg mooi buiten maar toch ook wel wat lastig.
Groetjes en hele fijne kerstdagen alvast. Brigitte

Daniëlle zei

In alle soorten en maten: ze zijn altijd leuk!!!Nog een hele fijne vakantie, mooi Kerstfeest!! XXXD

Rika zei

Die zijn mooi!