Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

dinsdag 7 december 2010

kerstkaarten maken.....


Afgelopen zaterdag toen we ingesneeuwd zaten heb ik lekker op de bank kerstkaarten zitten maken.Ze komen uit een kerstkaartenboekje van Zeeman; 15 voor 79 eurocent. Wel een werk om ze te maken, maar leuk om te doen. Versierd met goudkleurige stickers....

5 opmerkingen:

Danielle zei

Zo te zien ben je weer heerlijk aan het fröbelen geweest. Ze zien er gezellig uit. Dat is iets waar ik me nooit geen tijd voor gun, ik koop ze liever!
Nog een fijne dag!
groetjes Danielle.
Ps: mijn dochter stond idd. in de kits. Door de staking van de TNT en de verkeerde melding van de postcode kwamen de brieven afgelopen week pas. Gisteren is ze aan het terugschrijven gegaan. De oudere zus heeft er ook 1 uitgekozen. Nu kijken of ze het volhouden.

Johanna zei

Je bent lekker bezig geweest. En wat liggen ze op een schattig kerstkleedje. Fijne dag.

Aletta... zei

Ha Annemieke,

Ik kom zomaar op je blog terecht via via via...In ieder geval via Teunie's blog!
Tjonge, wat ziet jouw blog er LEUK uit!
Hier ga ik echt op m'n gemak eens voor zitten Annemieke!

Suc6 verder en vanaf nu volg ik je ;-)

Vriendelijke groet,
Aletta

GRANNY'S HOUSE zei

Mooie kaarten en je weblog ziet er ook heel gezellig uit.

Groetjes
Ines

Willy zei

Leuk boek met kerstkaarten.
Ik heb ook even zitten genieten van je collage van je vorige bericht. Heerlijk zie zuurkool en bonensoep.
Mooie wanten.
Fijne week.