Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

vrijdag 3 december 2010

lampenkappen van Jan des Bouvrie....

Mijn laatste aankoop op de woensdagse rommelmarkt waren 3 lampenkappen.
"Wat een mooie, zo goed als nieuw", dacht ik . Voor 5 euro mocht ik ze meenemen. 's Avonds was ik alleen thuis en toen ben ik de boel gaan restylen. Bijna elke lamp kreeg een andere kap, doorschuifsysteem..... Ze staan werkelijk enig!! Er zitten nog labeltjes aan ook van Jan des Bouvrie...
Nu had ik donkerrode overgordijnen hangen, voor de sier.....krijg ik van een schoonzusje hele mooie gebloemde gordijnen , passen ook perfekt en het staat super gezellig.Ik ben een mens van veel en vol, dat begrijpen jullie ondertussen wel zeker...Nou eigenlijk is de clou van dit verhaal veel veranderd voor 5 euro.
Een beetje consuminderachtig gedrag , daar hou ik van....



4 opmerkingen:

Johanna zei

Heel goed geslaagd, en ook mijn stijl. Een beetje vol maakt het nou juist zo gezellig, ik hou niet van die kale uitgeklede huizen. Heb altijd het gevoel dat er niet in wordt geleefd.
Bij jou ziet het er erg knus uit. Fijne dag verder.

DEKAKDO zei

Ja, heerlijk, zo'n huis.
Er moet leven in zitten.
Leuk he, die koopjes.
Dat is dubbel lol.
Fijn weekend en een evt.leuke Sintviering.
Groetjes, Marleen.

lut zei

Even bijgelezen. Wat ziet het er toch gezellig uit bij jou thuis.
En met consuminderachtig gedrag is er toch niets verkeerd hé. We sparen 't milieu en onze beurs.
Fijn sint weekend!

carine zei

Wat een leuke spulletjes heb je gevonden! Mooi werk trouwens, ik wens je hierbij een Vrolijk Kerstfeest en een gelukkig 2011 Carine-Brugge (http://patchworkstar.blogspot.com